جدیدترین ژورنالهای لباس و کیف و کفش در مد روز

آرایشی - بهداشتی - مد لباس - کفش - کیف - مو - فشنجدیدترین ژورنالهای لباس زنانه (2009) و ...

جدیدترین ژورنالهای لباس و کیف و کفش در مد روز

آرایشی - بهداشتی - مد لباس - کفش - کیف - مو - فشنجدیدترین ژورنالهای لباس زنانه (2009) و ...

درمان جوش

درمان جوش

?????????.jpg


جوشهای  صورت را نمیتوان  بطور کامل از بین  برد ولی  میتوان آنها را  تحت کنترل در آورد.در درمان جوش نباید خسته شوید. چون درمان جوش یک فرآیند مداوم و طولانی است.  درمان این جوشها بستگی به نوع جوش انجام میگیرد. در کل شستشوی مکرر نواحی جوش بویژه با  صابونهائی که اسیدیته میباشند و از خود  بقایایی به جا  نمیگذارند از تشکیل جوش جـدید  تا حـد زیادی  مـوثر هسـتند و در درمان  نیز کـمک کـننده  میباشند. این  صابونها در داروخانه ها موجودند و به عنوان ضد جوش معرفی میشوند. در درمان  جوش از داروهای ضد باکتری ( میکروبی ) نیز استفاده میشود. که بستگی به نوع جوش و گسترش آن دارد.


????.jpg


داروهای  دیگری نیز بسته به نوع جوش در درمان مصرف  دارند که اختصاصی میباشند و از حوصله این بحث خارج هستند.
افرادی که دارای جـوش میباشـند باید از مصـرف هر گـونه کـرم یا پـماد اجـتناب کنند: چون باعث  بدتر شدن جوشها میگردند.
افرادی هستند که منافذ پوست آنها به اصطلاح باز میباشد و در داخل این منافذ بصورت سیاه دیده میشود. ترشح چـربی و در معرض هوای آزاد قرار گرفتن این چـربی باعث اکسید شدن آن میگردد و به صورت سیاه دیده میشوند. برای از بین بردن آن میتوان از همان صابونهایی که گفته شد استفاده کرد و همچنین از اسکراب صورت نیز میتوان کمک گرفت.درمان جوش در حقیقت کنترل جوش زدن صورت و بدن شما می باشد نه ریشه کن کردن آن. اگر با درمان جوش شما بهبود یافت درمان را قطع نکنید بلکه با مشاوره با پزشک خود داروهای مصرفی را تعدیل دهید. گاهی نیاز است تا کنترل کامل جوش صورت بمدت شش ماه دارو مصرف کرد. در صورتی که بعد از مصرف دو ماه از دارو جوش صورت شما بهبودی نیافت شما به داروهای مصرفی مقاوم هستید و باید درمان تغییر یابد. بسته به نوع جوش و وضعیت جسمانی و هورمونی بدن دارو انتخاب می شود. پس بدون مشاوره با پزشک خود اقدام به مصرف یا تغییر دارو نکنید. در صورتی که با مصرف دارو تغییری در وضعیت جسمانی و یا پوست شما ایجاد شد پزشک خود را در جریان گذارید. در مواردی که کیست و ندول ایجاد شود گاهی نیاز به تزریق دارو بداخل کیست و ندول است و گاهاْ کرایو نیز در درمان مورد استفاده قرار می گیرد. جوشهای سر سیاه و سر سفید اگر با مصرف کرم های لایه بردار تخلیه نشوند نیاز به تخلیه آنها با وسایل خاصی است. پس از فشار دادن این جوشها و هر نوع جوش جهت تخلیه آن پرهیز کنید چون باعث شدت التهاب و ایجاد جوشگاه میگردد. از کندن جوشها اجتناب کنید چون باعث لک و ایجاد جوشگاه میگردد. در طول درمان گاهی نیاز است که از آنتی بیوتیک خوراکی از قبیل تتراسایکلین، اریترومایسین، داکسی سایکلین و غیره … مصرف نمایید. این داروها علاوه بر کاهش مقدار باکتری باعث کم شدن التهاب نیز میگردند. اگر با مصرف طولانی آنتی بیوتیک دجار قارچ تناسلی شدید با اطلاع پزشک دارو را قطع و قارچ را درمان نمایید. از عوارض جانبی داروها هراس نداشته باشید و به پزشک خود اطمینان کنید چون ترس از دارو باعث اختلال در روند درمان می گردد. در صورت هر گونه تغییری در مزاج و وضعیت جسمی پزشک خود را مطلع نمایید. اگر داروئی غیر از داروی درمانی جوش مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. مصرف بعضی از داروها در زمان بارداری و شیر دهی مضر هستند بنابراین در صورتی که شما باردار هستید یا به نوزادتان شیر می دهید به اطلاع پزشک برسانید. در مواقعی جوش به داروهای رایج جواب ندهد و یا جوش بصورت کیست و ندول های بزرگ باشد با صلاحدید پزشک شاید نیاز به مصرف داروی اکوتان (ایزوتره تینوئین) باشید. این دارو عوارض متعددی دارد که الزاماْ در هر بیماری دیده نمی شود. باید قبل از شروع و در طول درمان برای پیشگیری از عوارض این دارو معاینات پزشکی و آزمایشات لازم انجام گیرد. در حین مصرف این دارو و احتیاطاْ تا یک سال بعد از قطع دارو باید جلوگیری از حاملگی صورت گیرد. دوره درمان باید کامل شود چون می تواند باعث عود جوش گردد. توصیه های پزشک را در حین درمان جوش فراموش نکرده و دقیقاْ اجرا کنید. همیشه در ذهن داشته باشید که جوش را نمی توان بطور کامل از بین برد ولی می توان آن را کنترل نمود.


 

????.jpgدرمان جوشگاه های جوش:یکـــی از عارضـــه های جــــــوش صــــــورت باقـــی ماندن لکه در آن ناحیه بعلت التهاب
 و فــعال بودن سیسـتم دفـاعـی بدن در آنجا میباشد. جـوشـهایی که بیشـتر دستـــکاری شــوند احـتمال بوجـود آمـدن لکه بیشتر است . در ضمن افراد با رنگ پوست تیره تر لکه ناشی از جوش در آنها بیشتر است .
درمان این عارضه در حقــیقـت درمــان جـوش میباشد . یعـنــی با درمان جوش بعلت کم شدن التهاب احتمال  بوجود آمدن  لکه  کم میشود . درمان قاطـعی برای از بین بردن این نوع  لکه وجود ندارد و در طـول زمان بسته به نوع پوست این لــکه ها از بین میروند . البته بعضــی از داروهای  موضعی این  طول زمان را  کاهش میدهند که از آن  جمله  میتوان از ژل های حاوی AHA  نام برد این ژل حاوی  اسیدهای میوه میباشد و باعث  تسهیل در پوسته ریزی طبیعی پوست میشوند و به این  خاطر پوست جوان  و شاداب میماند .
داروهای  موضــعی  دیگر کـه کـمک کننده  میــباشند :  کرم و ژلــهای حاوی  ویتامین ث  و مشتقات  ویتامین آ ( کرم و ژل تره تینوئن ) . 

بنده برای اینکه نمونهایی از این کرم ها را مشاهده و استفاده نمایید برای شما در سایت قرار داده ام  

کرم ضد جوش خاویار لاواستریت  

یکی از بهترین کرمهای موجود است  

و  

کرم ضد لک و ککمک صورت لاواستریت  


 

روش های مختلفی برای از بین بردن جوشگاه ها استفاده میشود ولی باید در نظر داشته باشید که با هیچ روشی نتیجه صد در صد نیست. از جمله این روش ها می توان از لیزر، میکرودرم ابرشن، لایه برداری با مواد اسیدی و کرم های لایه بردار، سابسیژن یا آزاد کردن جوشگاه های فرو رفته از زیر، تزریق کلازن، هیالورونیک اسید و چربی را نام برد. گاهی نیاز است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از چند روش استفاده نمود. 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جواد جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.actorpic4u.mihanblog.com

سلام دوست عزیز سایت جالبی دارید همونجور که میدونید تبادل لینک برای هر دوی ما مفیده
اگر با تبادل لینک موافقی اول منو با اطلاعات زیر لینک کن سپس به من خبر بده تا لینکت کنم
گالری عکس مبینا
http://www.actorpic4u.mihanblog.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

لطفا رنگ فونت را عوض کنید سیاه در زمینه سیاه که آخه دیده نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد